
Το σεμινάριο παρακολούθησαν συνάδελφοι εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν το θεωρητικό και επιστημονικό πλαίσιο της διαφοροποιημένης διδασκαλίας, συμπεριλαμβανομένης και της εναλλακτικής αξιολόγησης, ως διδακτικού εργαλείου στη διαφοροποιημένη διδασκαλία, ώστε αυτή να ενταχθεί συνειδητά στη μαθησιακή διαδικασία. Ταυτόχρονα, παρουσιάστηκαν παραδείγματα πρακτικής εφαρμογής της διαφοροποιημένης διδασκαλίας με ανταλλαγή απόψεων σε ζητήματα της επιστημονικής πλαισίωσης και της εφαρμογής της σε ποικιλόμορφα μαθησιακά περιβάλλοντα. Από τη συζήτηση διαπιστώθηκε ότι η διαφοροποιημένη διδασκαλία αποτελεί μια παιδαγωγική και όχι απλώς μια οργανωσιακή προσέγγιση της μάθησης. Κύρια χαρακτηριστικά της είναι η συνειδητή επιλογή μεθόδου σχεδιασμού και διδασκαλίας μέσω ποικίλων διαδρομών για την επίτευξη ξεκάθαρων στόχων με εστίαση στους μηχανισμούς του θυμικού που επηρεάζουν την παρακίνηση για μάθηση και που στο κάθε άτομο είναι διαφορετικοί.