Γράφει ο Δημήτρης Παπακώστας
Ενώ φαίνεται ότι Λεφτά... υπάρχουν στην Λάρισα, όπως δημόσια αναφέρει η αξιόμαχη παράταξη ΛΑΣ Θεσσαλίας, τα 12.500.000€ από το Ταμείο Ανάκαμψης δηλ της ΕΕ, διατέθηκαν όλα για... κυκλικούς οδικούς κόμβους στην αστική Θεσσαλία με χθεσινή απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής Θεσσαλίας.
^ Μηδέν για χρηματοδότηση ασφαλτόστρωσης κεντρικών σχολικών δρόμων διαπεριφερειακής σύνδεσης, όπου καθημερινά κινδυνεύουν μαθητές.
^ Για μήνες και χρόνια ο αρμόδιος Περιφερειάρχης και οι Αντιπεριφερειάρχες δικαιολογούνται ότι το... ανάλγητο Υπουργείο Υποδομών και η Κυβέρνηση αρνούνται να χορηγήσουν το αναγκαίο - σύμφωνα με τις ‘μελέτες’ -
1. Θεσσαλικά Βραγκιανά - Ρόγκια - όρια Ευρυτανίας (6 χλμ - με τεχνικά έτοιμα).
2. Αργύρι - Όρια Αιτωλίας (5 χλμ).
• Έγγραφο αίτημα μαζί με τεχνικά δελτία έχουν αποσταλεί από περιφ. αρχή στο αρμόδιο Υπουργείο από Φεβ 2022.
- Ουδέν ως σήμερα... μετά 13 μήνες!
- Ουδεμία κοινή παράσταση αιρετών!
- Ουδεμία παρέμβαση από Βουλευτές!
Μόνη φωνή αντίδρασης αυτή της ΛΑΣ...
Η μείζων αντιπολίτευση ΠΣ σιωπά!
•• Επ’ ευκαιρία θέτουμε εκ νέου το ζήτημα της επικινδυνότητας στις 5 οδικές σήραγγες Συκιάς, στο τμήμα Σκάλες Τριζόλου έως Κοράκου και έως Βραγκιανά (ιδίως 3ο και 4ο χλμ δρόμου/ καθιζήσεις).
^ Πόσο άραγε κοστίζουν οι αναγκαίες πινακίδες σήμανσης, οι φωσφορίζοντες ανακλαστήρες και πλέγματα;
^ Το ΔΣ Αργιθέας χρωστάει μια ειδική συνεδρίαση για θέματα οδικής ασφαλείας δρόμων ορεινής περιοχής και παραστάσεις σε Αθήνα και Λάρισα, με τόλμη και δύναμη.
^ Πριν θρηνήσουμε θύματα λόγω της εγκατάλειψης και επικίνδυνης βατότητας.
Δημήτρης Παπακώστας 15-3-23