Δημήτρης Α. Σωτηρόπουλος & Βασιλική Νταλάκου: "Το σύγχρονο διοικητικό σύστημα στην Ελλάδα"
Πληροφορίες
«Το Σύγχρονο διοικητικό σύστημα στην Ελλάδα» προσφέρει μια γενική εισαγωγή στο ελληνικό διοικητικό σύστημα σήμερα. Οι συγγραφείς εξετάζουν τη δημόσια διοίκηση από νομική, συγκριτική, ιστορική και διοικητική επιστημονική σκοπιά, περιγράφοντας και ερμηνεύοντας τις ιστορικές τάσεις και τις σύγχρονες εξελίξεις στο διοικητικό σύστημα.
Το εγχειρίδιο καλύπτει το βιβλιογραφικό κενό 10 ετών σχετικά με τις εξελίξεις στο ελληνικό διοικητικό σύστημα.
Οι συντελεστές του τόμου χαρτογραφούν και αναλύουν σχέσεις μεταξύ των πολιτικοδιοικητικών θεσμών, την τελευταία δεκαετία, αναδεικνύοντας τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει σήμερα η δημόσια διοίκηση με
Κυκλοφόρησε, πριν λίγες ημέρες, το νέο βιβλίο τού Μουσικοδιδασκάλου και Πρωτοψάλτου, Γιάννη Δακαλάκη με τίτλο «Ανθολόγιο Εκδηλώσεων Βυζαντινής Μουσικής Τέχνης τού Συλλόγου Ιεροψαλτών Ν. Αιτωλοακαρνανίας "ΑΡΧΙΔΙΑΚΟΝΟΣ ΑΝΘΙΜΟΣ", με έδρα το Μεσολόγγι».
Πρόκειται για το όγδοο, κατά σειρά, βιβλίο του Συγγραφέα, στο οποίο, αυτή τη φορά, πραγματοποιεί μια ιστορική αναδρομή και παρουσίαση των εκδηλώσεων και των δράσεων του Συλλόγου Ιεροψαλτών «ΑΡΧΙΔΙΑΚΟΝΟΣ ΑΝΘΙΜΟΣ» με έδρα την Ιερή πόλη του Μεσολογγίου καθώς και της Χορωδίας τού Συλλόγου, για την δεκαετία 2009 - 2020.
Η προσευχή της Ανατολικής Εκκλησίας του Παύλου Ευδοκίμωφ
Πληροφορίες
Της αγιογράφου, κριτικού βιβλίου-τέχνης Μαριλένας Φωκά (ΜΑ)
Τους τελευταίους μήνες οι πιστοί δεν συμμετέχουν δια ζώσης στην λατρευτική θυσία που γίνεται εντός των ιερών ναών της ορθοδόξου Ανατολικής Εκκλησίας λόγω της παγκόσμιας πανδημίας που έπληξε την ανθρωπότητα. Όμως τα κείμενα της ορθοδόξου λατρείας έχουν διαποτίσει το είναι του κάθε χριστιανού καθώς είναι κείμενα βαθύ θεολογικού και λειτουργικού στοχασμού που έχουν συνυφανθεί με την παράδοση και καταστεί θρησκευτικό βίωμα. Πόσο καλά όμως γνωρίζει ο προσευχόμενος τις αλήθειες που κομίζουν αυτά τα κείμενα δεδομένου
Αν δεχθούμε, ότι δεν είναι πάντα αθέμιτο να κάμπτεται ο προσωπικός και εξ αυτού απόρρητος χαρακτήρας των επιστολών και, χωρίς να υποκαθίσταται ο βασικός τους αποδέκτης, να κοινοποιείται το περιεχόμενό τους σε εν πολλοίς άγνωστους αναγνώστες, τότε επαφίεται στον καθένα από τους τελευταίους, κατ’ αρχάς η απόφαση να τους αφιερώσει το χρόνο του και εν τέλει να αξιολογήσει τη σκοπιμότητα της δημοσιοποίησής τους.
Το πρόβλημα ενδεχομένως ανακύπτει, ανλείπει, για αντικειμενικούς λόγους, ο ένας εκ των αποστολέα - παραλήπτη, και την άδειά του τεκμαίρει αυθαιρέτως ο έτερος.
“Το ταξίδι της ζωής μας”: Το νέο παιδικό βιβλίο της Νικολέττας Λέκκα
Πληροφορίες
Το νέο παιδικό βιβλίο της Νικολέττας Λέκκα, από τις εκδόσεις ΓΕΛΛΑΣ, ξεκινάει τη χρονιά με τον πιο ταξιδιάρικο τρόπο. Μια ιστορία για την επιλογή ανάμεσα σε όσα ξέρεις και όσα λαχταράς. Και την αλήθεια ότι συχνά, είναι και τα δύο στάσεις στην ίδια διαδρομή, που δεν είναι ποτέ ευθεία. Γιατί, ένα ταξίδι είναι η ζωή.
Ηρωίδα της ιστορίας μια βαρκούλα, που γεννιέται από το μεγάλο έρωτα της Θάλασσας και του Ήλιου. Η αγκαλιά της μαμάς της είναι παντού. Ο μπαμπάς, που πρέπει να είναι αλλού, θα στρώσει ένα χρυσό χαλί για να φτάνει τη βαρκούλα του. Εκεί η βαρκούλα θα νιώθει ασφαλής. Όμως μεγαλώνει και η καρδιά της σκιρτά για ταξίδια μακρινά. Ένα ξεχασμένο φυλαχτό θα
«Ο πόλεμος της χαμένης παντόφλας», του Ευγένιου Τριβιζά
Πληροφορίες
Ένα παραμύθι με σουρεαλιστικά στοιχεία και διαχρονικό πολιτικό λόγο!
Της αγιογράφου, κριτικού βιβλίου-τέχνης Μαριλένας Φωκά (ΜΑ)
Ποιά είναι τα πραγματικά αίτια ενός πολέμου; Υπάρχει λύση για την πάταξη της γραφειοκρατίας σε ένα πολιτικοκοινωνικό σύστημα; Η ματαιοδοξία και η κολακεία μέχρι που μπορούν να οδηγήσουν έναν ηγέτη; Πάνω σε αυτά και πολλά άλλα ερωτήματα μας καλεί να προβληματιστούμε με το παραμύθι για μικρούς και όχι μόνο, ο συγγραφέας του Ο Πόλεμος της Χαμένης Παντόφλας, Ευγένιος Τριβιζάς.
"Για ένα ορθόδοξο εκκλησιαστικό και λειτουργικό ήθος", βιβλίο του Πρωτοπρεσβυτέρου π. Θεμιστοκλή Χριστοδούλου
Πληροφορίες
Γράφει ο Σπύρος Θεοδ. Κουτσοχρήστος
Ευάρεστη στον Θεό είναι η αγωνία μας, για το πότε θα μας επιτραπεί η άνευ όρων πρόσβαση στους Ιερούς Ναούς και τα Μοναστήρια, μετά τους κυβερνητικούς περιορισμούς που έχουν επιβληθεί, εξ αιτίας της πανδημικής νόσου του κορονοϊού (Covid-19).
Με ποιο πνεύμα όμως πορευόμαστε μέσα στην εκκλησία, και ποια η απήχηση των λόγων του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού στην ζωή μας;
Από όλα τα όμορφα έλατα του δάσους, ένα αστεράκι επέλεξε να πηγαίνει να κουρνιάζει μόνο σε ένα, στο ίδιο πάντοτε στραβό έλατο και σε κανένα άλλο.
Το αστεράκι αγάπησε το στραβό ελατάκι και το διάλεξε ανάμεσα σε όλα τα πανύψηλα και εντυπωσιακά δέντρα που υψώνονταν με περήφανη κορμοστασιά μέσα στο καταπράσινο δάσος.
Γιατί άραγε;
Ο δημοσιογράφος Νάσος Αθανασίου και ο ζωγράφος Δημήτρης Σεβαστάκης αφηγούνται ένα τρυφερό παραμύθι, μια συγκινητική ιστορία για την προσπάθεια, τον αγώνα για το ακατόρθωτο, τα όνειρα που έχουμε στην καρδιά μας, το λίγο που μπορεί να γίνει πολύ, την πίστη που κάνει θαύματα.
Της αγιογράφου, κριτικού βιβλίου-τέχνης Μαριλένας Φωκά (ΜΑ)
Η ποιητική συλλογή «ΑΝΑΛΑΜΠΕΣ» του Πάνου Καλουδά αποτελείται από δεκαεννιά αυτοτελή ποιήματα και ένα απόσπασμα από θεατρικό δρώμενο ταξινομημένα σε τρεις ενότητες. Είναι αυτοτελείς ενότητες λόγου χωρισμένες σε στροφές με ομοιοκαταληξία.
Η διάθεση του ποιητή μεταλλάσσεται από ρομαντική και νοσταλγική σε υπομνηστική, προτρεπτική και καταγγελτική.
Οι αξίες μας ανέβηκαν στα βάθρα, σαν προτομές ηρώων της ιστορίας· οι έννοιες μας στα βαθυστόχαστα άρθρα, το πνεύμα μαρτυρούν, της λάθος μας πορείας. («Έργα Αήτητα», Π.Καλουδάς)
Να Μου Γελλάς: Μια πρωτότυπη ιδέα που στηρίζει το λόγο και το διάλογο
Πληροφορίες
Το Να Μου Γελλάς είναι μια πρωτότυπη ιδέα που στηρίζει το λόγο και το διάλογο με ένα μοναδικά αυθεντικό και δημιουργικό τρόπο. Στην ιστοσελίδα του www.namougellas.comσε «υποδέχεται» ένα φιλόξενο νεοκλασικό, που νιώθεις ότι θα γίνει το νέο σου «στέκι». Μέσα από το Να Μου Γελλάς αποκτάς πρόσβαση σε λογοτεχνικές ιστορίες που θα αγαπήσεις και έχεις την ευκαιρία να ζήσεις ξεχωριστές συναντήσεις με ανθρώπους που θαυμάζεις.
Δημιουργός του είναι η Νικολέττα Λέκκα. Ένας άνθρωπος με μεγάλη, ενδιαφέρουσα και διεθνή διαδρομή που διάλεξε αυτόν τον τρόπο «για να μιλήσει και να αφουγκραστεί» ουσιαστικά και δημιουργικά. Στη διαδρομή της οι ιστορίες κυριαρχούν. Αλλά της αρέσει να λέει ότι στέκεται πάντα με σεβασμό